Wielu przedsiębiorców zdaje sobie dziś sprawę, że warto inwestować w promujące firmę gadżety. Długopisy, breloczki czy kubki z logo to miły upominek dla kontrahentów bądź klientów, budujący jednocześnie ich więź z marką i zwiększający rozpoznawalność firmy.


Ciekawym pomysłem na promowanie swojej działalności są fotokalendarze - kalendarze, zawierające wybrane przez nas zdjęcia i grafiki, w tym przypadku związane z naszą firmą i jej działalnością. Atrakcyjny kalendarz online jest gadżetem o bardzo praktycznym zastosowaniu - każdemu, niezależnie od trybu życia i wykonywanej pracy, potrzebny jest kalendarz. W związku z czym - w przeciwieństwie do kolejnego breloczka czy smyczy do kluczy, z którymi nie wiadomo, co zrobić - upominek taki z pewnością ucieszy klienta, budując tym samym jego pozytywne skojarzenia z marką.

fotokalendarz

 

 

 

 


Kolejną zaletą firmowego fotokalendarza jest fakt, iż na kalendarz jest przedmiotem, na który spogląda się codziennie. Codzienne spoglądanie na logo i nazwę naszej firmy sprawi, że kontrahent czy klient z pewnością je zapamięta, a to zwiększa prawdopodobieństwo, że skorzysta z naszych usług w przyszłości.


Dodatkowo, ze względu na swoją niewielką jeszcze popularność, fotokalendarze stanowią gadżet oryginalny i niebanalny. A oryginalność jest dziś wysoko ceniona w biznesie. Firma, która stawia na promocję niebanalnymi metodami, na pewno zwróci na siebie uwagę nie tylko obecnych, ale i potencjalnych kontrahentów, a także klientów.


Spośród wielu istniejących metod promocji i reklamy, nie jest łatwo wybrać tę najlepszą. Z pewnością warto jednak postawić na metodę praktyczną, oryginalną i dającą duże możliwości personalizacji. A do takich właśnie metod należy promowanie firmy poprzez dystrybucję wśród klientów i kontrahentów fotokalendarzy.